Properament es farà l’acte de signatura dels convenis entre la Fundació BCN Formació Professional i els centres i entitats que participen en la mesura “Pla 16-19: programa de recuperació acadèmica d’alumnat de 16 a 19 anys per a promoure la seva qualificació i inserció laboral” de l’Ajuntament de Barcelona, a través dels programes de qualificació inicial (PQPI). L’acte comptarà amb la presència del Regidor d’Educació i universitats, Il·lm. Sr. Gerard Ardanuy, el gerent de l’IMEB, Sr. Manel Medeiros i el gerent de la Fundació BCN Formació Professional, Sr. Ricard Coma.

Aquesta és la nota de premsa que l’Ajuntament de Barcelona va publicar el 22 de novembre de 2012, dia de la signatura. http://www.bcn.cat/educacio

804  -DSC0029 804  -DSC0168 804  -DSC0183 804  -DSC0203 804  pan-2