El proper 16 d’abril de 2012 tindrà lloc a les 18:15h a la seu del Col•legi d’enginyers industrials de Catalunya a la Via Laietana, 39, 5a planta de Barcelona la jornada de robòtica, la qual va adreçada a tots aquells mestres, enginyers i professionals que volen fomentar la implantació d’aquestes metodologies d’aprenentatge en les escoles, instituts, centres educatius, entitats socials, entorns familiars i a totes aquelles entitats que, per les seves característiques específiques, veuen en els robots una eina de gran valor afegit per a l’aprenentatge.
Programa:
18:15-19:00: Obertura i Ponències
19:00-19:45: Demostracions robots
19:45-20:30: Taula Rodona i Cloenda
L’assistència és gratuïta es pot fer la reserva de plaça a través de la inscripció online de l’agenda de la web , per telèfon al 933 192 304 (de 9.00 a 14.00h i de 16.00 a 18.00h), o bé enviant un correu a reserves@serveis.eic.cat