El 20 de juny, ha tingut lloc l’acte de lliurament de premis de la 8a edició dels PREMIS FPEMPRÈN amb el suport de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

L’acte ha estatpresidit pel Sr. Miquel Àngel Essomba, comissionat d’Educació i Universitats de l’Ajuntament de Barcelona i patró de la Fundació BCN Formació Professional, i pel Sr. Ramon Paredes, President de la Fundació BCN Formació Professional. També ha comptat amb la presència de Martí Marfà, coordinador del projecte Cabal Musical, i Monique Makon, cantant i participant del Cabal Musical.

En aquesta edició, han participat a la fase final més de 180 alumnes amb un total de 58 projectes de 28 centres de la ciutat de Barcelona i la seva àrea metropolitana, 18 corresponents a cicles formatius de grau mitjà i 40 a cicles formatius de grau superior.

{youtube}JmgHjnkw09U{/youtube}

Enguany s’han introduït diversos canvis, especialment en les categories de premis, les quals han estat enfocades cap als sectors professionals que acostumen a estar més representats als Premis i que són significatius a Barcelona ciutat i a la seva àrea metropolitana. Tots els participants han rebut un diploma de reconeixement per la seva implicació i esforç i la possibilitat de rebre un curs de formació i acompanyament per Barcelona Activa, la Cambra de Comerç de Barcelona, SECOT i Seed&Click.

El premi per als equips guanyadors, tant de grau mitjà com de grau superior, ha consistit en un guardó commemoratiu, tant pel centre com per cada membre de l’equip, un pòster per al centre i un regal adaptat a la categoria específica per a tots els membres de l’equip.

La cloenda de l’acte ha comptat amb la intervenció de l’Il·lma. Sra. Laia Ortiz, tinenta d’alcaldessa de l’Ajuntament de Barcelona.

Finalment, s’ha acomiadat l’acte amb l’actuació musical de Monique Makon & The Soul Totoo’s i, posteriorment, s’ha fet la foto de família amb tots els equips guanyadors.

Els projectes guanyadors de les 7 categories de premis han estat:

1. Premi Energia, sostenibilitat i medi ambient

Guanyador CFGM: Click Water per  Àlvar Rex Martin de l’Institut de Nàutica de Barcelona

Guanyador CFGS: NEUR per Aleix Pi Montreal, Alejandro de la Sotilla Serra, Albert Batlle Espinalt, Gerard Garcia Salas i Lluis Mora Riera de l’Escola Pia Nostra Senyora Diputació

2. Premi Salut, esport i benestar

Guanyador CFGM:Smart Coach per Illia Lecha Santamaría i Sergi Puig Pérez de l’Institut Bernat el Ferrer de Molins de Rei

Guanyador CFGS: Libe per Lidia Martínez Martín de lInstitut Salvador Seguí

Guanaydor CFGS: Give me 5 per Vanesa González Luz, Queralt Ramírez Carner, Anna García Salomón i Miquel Montón Carreño del Centre d’Estudis Prat

3. Premi Educació, cultura i lleure

Guanyador CFGSGosavi, espai de lleure audiovisual de Eduard Vilò Perea, Judith Gómez Espejo i Marta Sanz Santaló de l’Escola de Mitjans Audiovisuals, EMAV

4. Premi Hoteleria i turisme

Guanyador CFGS: Calidé de Lydia Fernández López, Denisse Riqueros Carrasco i Carolina Calderón Márquez de lInstitut Pedraforca de l’Hospitalet de Llobregat