Amb data 9, 10 i 11 de març ha tingut lloc la 12a Fira Internacional d’Empreses Simulades a Fira de Barcelona, organitzada per la Fundació Inform

20160309 120410 20160310 131254 20160310 131656 20160309 112707

La Fira ha comptat amb la participació de 85 empreses simulades (68 empreses simulades SEFED expositores i 17 empreses simulades d’Àustria, Bèlgica i Itàlia).

La fira d’empreses simulades és una única i magnífica ocasió que tenen els estudiants que “treballen” en les empreses simulades  de trobar-se presencialment amb les altres empreses simulades, de negociar, de posar en joc les seves dots comercials, de persuasió, d’eficiència en presentar els seus productes, una ocasió per gaudir i compartir. Un espai on utilitzaran les competències professionals i tècniques apreses als seus centres de formació, incloses competències també lingüístiques.

Enguany, 9 empreses simulades de diferents centres de Barcelona participen en el projecte Aula Empresa (aplicació de la metodologia SEFED, Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives, al CFGM Gestió Administrativa, en concret al mòdul de l’Empresa a l’aula) de la Fundació BCN Formació Professional. Aquestes són les que han participat com a expositores en aquesta 12a edició de la Fira Internacional d’Empreses Simulades:

Institut Vall d’Hebron Vallhebron, SLS Regals i esdeveniments d’empresa
Escola Santíssima Trinitat Officeline, SAS