La Fundació Barcelona Formació Professional i ADECAT valoren la Formació Professional al programa 8TV com una via per a la formació de professionals qualificats i  generadora d’ocupació de qualitat per a les noies i els nois.

El recent estudi elaborat per la Fundació Els sectors econòmics emergents i la formació professional a la Regió Metropolitana de Barcelona: sector Indústria 4.0destaca que cal potenciar els estudis d’FP industrial, fomentar les vocacions industrials i implicar les empreses en la formació mitjançant una FP dual de qualitat.

En el present estudi s’analitza l’impacte de la indústria 4.0 (altrament anomenada 4a revolució industrial),un canvi de paradigma en el qual l’FP hi té un paper clau pel que fa a la formació i qualificació de les persones.Es proposen línies d’actuació per tal d’identificar els reptes i recomanacions de futur que permetin potenciar i avançar en l’FP del segle XXI.

One thought on “Es busquen professionals qualificats per a la indústria