Secretaria tècnica Taula Sectorial Formació Industrial

Requisits:

Es busca una persona/organització  per a coordinar els projectes propis de la TSFI i la convocatòria i gestió de les quatre Comissions de la Taula (2/any) així com les Sessions Plenàries (2/any).

Es valorarà el coneixement de la realitat socioeconòmica i de formació professional industrial de la ciutat de Barcelona i l'Àrea Metropolitana

Es valorarà l'experiència en programes innovadors de vocacions industrials, orientació a la formació industrial i els sistemes industrials de la indústria 4.0

Cal una persona proactiva, dinàmica, flexible, organitzada i eficient, acostumada a liderar projectes, a coordinar-se i gestionar equips de professionals al seu càrrec.

Es valorarà llistat de propostes a desenvolupar en el marc de la TSFI.

Funcions a desenvolupar:

• Responsable de la convocatòria i coordinació de les comissions i la plenària de la TSFI.

• Proposta, organització i seguiment de projectes per a la Comissió de Vocacions.

• Proposta, organització i seguiment de projectes per a la Comissió d'Orientació.

• Proposta, organització i seguiment de projectes per a la Comissió de Coordinació Territorial.

• Proposta, organització i seguiment de projectes per a la Comissió de Sistemes Industrials de la Indústria 4.0.

• Responsable del seguiment en el territori dels projectes que es puguin desenvolupar per altres membres de la TSFI.

• Responsable de la gestió dels recursos assignats al projecte.

Nivell d'estudis:

• Titulació universitària (llicenciats/des, grau o equivalent)

• Imprescindible nivell C de català. Castellà escrit molt acurat i bon nivell d'anglès.

• Es valorarà altra formació addicional.

Interessats enviar proposta de treball i valoració econòmica a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.