Pla de Mesures Innovació a l'FP

Suport a projectes innovadors de Formació Professional

ImatgePlaInnovacio

El projecte d’innovació a l’FP de la Fundació té com a objecte premiar projectes educatius de caire innovador. En aquest sentit es posa l'èmfasi a tots aquells factors que afavoreixen la qualitat i la innovació en l’educació i que pertanyen a l’àmbit d’actuació dels centres d’FP a través de l’experimentació, el foment de les competències clau i professionals, el treball en equip i en col·laboració amb altres agents i/o centres educatius, el treball i l’aprenentatge per projectes, l’orientació educativa i professional, la millora de l’èxit educatiu, entre altres elements clau d’innovació educativa.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR PELS CENTRES RESOLTS FAVORABLEMENT:

La Fundació es compromet a abonar la quantitat acordada en el següent termini i en el moment que:

• Fins el dia 14 de maig de 2018, com a màxim:

1. El CENTRE hagi signat el conveni de col·laboració i l’hagi fet arribar a la seu de la Fundació BCN Formació Professional (dues còpies, una per nosaltres i l’altra per retornar-vos-la signada*), juntament amb la fotocòpia de la targeta acreditativa del número d’identificació fiscal (NIF) de l’entitat/centre educatiu beneficiari.

* A l’hora de signar el conveni amb nosaltres:
- S'ha de signar TOTES ELS PÀGINES, incloent el primer full.
- I s'ha de signar a sobre on hi ha el nom del representant del centre educatiu.

• Fins el dia 17 d’octubre de 2018, com a màxim:

2.Justificació documental de la despesa, mitjançant factures.
3. Certificat de dades bancàries del centre.
4. Memòria executiva del projecte.
5. Original de la signatura de manifestació de cessió de drets d’imatge signada per l’alumnat que apareix a les fotografies i/o vídeos.
6. La FUNDACIÓ hagi validat la documentació presentada i hagi valorat positivament la memòria executiva.

En ambdues fases, la documentació s’haurà de fer arribar via correu postal o personalment a la seu de la Fundació, acompanyada d’una carta exposant el que es presenta i dirigida al gerent de la Fundació.

La Fundació, un cop rebut el conveni signat, emetrà un certificat de reconeixement de participació al professorat que consta com a responsable del projecte al Formulari enviat per a la presentació de candidatura.

Per més informació, consulta aquí la resolució de la 7a edició del Pla de mesures Innovació a l’FP.

• Projectes que han estat resolts favorablement al llarg de les 7 edicions del Pla de mesures Innovació a l'FP:

imatgeweb