Pla de Mesures Innovació a l'FP

Suport a projectes innovadors de Formació Professional

ImatgePlaInnovacio

El projecte d’innovació a l’FP de la Fundació té com a objecte premiar projectes educatius de caire innovador. En aquest sentit es posa l'èmfasi a tots aquells factors que afavoreixen la qualitat i la innovació en l’educació i que pertanyen a l’àmbit d’actuació dels centres d’FP a través de l’experimentació, el foment de les competències clau i professionals, el treball en equip i en col·laboració amb altres agents i/o centres educatius, el treball i l’aprenentatge per projectes, l’orientació educativa i professional, la millora de l’èxit educatiu, entre altres elements clau d’innovació educativa.

NOVA CONVOCATÒRIA D'AJUTS, CURS 2017-18:

A qui es dirigeix?

Gràcies a la col·laboració amb  l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i amb la Diputació de Barcelona, el pla d’innovació s’adreça a tots els centres i/o instituts que imparteixen ensenyaments de Formació Professional inicial de la demarcació de Barcelona.

A quines especialitats s'adreça?
Els projectes poden ser aplicats a qualsevol cicle formatiu de grau mitjà i/o de grau superior (ensenyaments específics, artístics i esportius ) que el centre tingui autoritzat oficialment per part de l’Administració competent.

Els projectes hauran de ser executats en el curs acadèmic 2017-2018

Quants projectes per centre es poden presentar?
Cada institut o centre podrà presentar un màxim de 2 projectes.

• Projectes que han estat resolts favorablement al llarg de les 6 edicions del Pla de mesures Innovació a l'FP:

imatgeweb