Simulació per al foment de competències clau a l'FP. Learning by doing

Convocatòria d’ajuts per a l’aplicació del programa SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives) dels instituts i centres d’FP de la ciutat de Barcelona, curs 2017-18

La present convocatòria té com a objecte donar suport, a través d’ajuts econòmics, als instituts i centres d’FP de la ciutat de Barcelona que considerin d’interès l’aplicació de la metodologia SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives) en els cicles formatius on es pot integrar preferentment la metodologia.

fotoweb

Aquesta convocatòria s’adreça a tots els centres i/o instituts interessats en aplicar la metodologia objecte d’aquesta convocatòria i que impartiran durant el curs 2017-18 els següents cicles formatius de grau mitjà i/o de grau superior que el centre tingui autoritzat oficialment per part de l’Administració competent:

- Família Comerç i Màrqueting
CFGM Activitats Comercials
CFGS Gestió de Vendes i Espais Comercials
CFGS Màrqueting i Publicitat
CFGS Comerç Internacional

- Família Administració i Gestió
CFGM Gestió administrativa
CFGS Administració i Finances
CFGS Assistència a la direcció

Aquesta convocatòria entra en vigor el dia 19 de maig de 2017 i es podran presentar sol·licituds d’ajuts fins les 14h (horari de registre) del dia 15 de juny de 2017.
La Resolució de la convocatòria tindrà lloc la primera quinzena de juliol de 2017.

· Convocatòria 2017-18

· Formulari de sol·licitud