Projectes

Tribunes de reflexió entorn als reptes de la Formació Professional

La Fundació BCN Formació Professional i la Fundació Bancària “la Caixa” han establert un marc de col·laboració per dur a terme el projecte Tribunes de reflexió entorn als reptes de la Formació Professional seleccionat en el marc de la Convocatòria de propostes de Reflexió del Palau Macaya.

Llegir més: Tribunes de reflexió entorn als reptes de la Formació Professional

ERASMUS+

El programa europeu Erasmus+ permet que estudiants, graduats i docents de Formació Professional puguin formar-se o realitzar estades formatives en institucions o empreses dels diferents països de la Unió Europea.

La Fundació BCN Formació professional, de forma coordinada amb els centres de formació professional de Barcelona, gestiona els següents projectes de mobilitat internacional:

Erasmus+ d’Educació Superior: Projecte destinat a estudiants i graduats en els diferents cicles formatius de grau superior que permetrà que realitzin 2 mesos de pràctiques en empreses Europees.

Erasmus+ Formació Professional: Projecte destinat a graduats en els diferents cicles formatius de grau mitjà que permetrà que realitzin 2 mesos de pràctiques en empreses Europees.

Llegir més: ERASMUS+

ERASMUS+ Formació Professional

El projecte Erasmus+ Formació Professional coordinat per la Fundació BCN Formació Professional està destinat a joves recent graduats/des en el cicles formatius de grau mitjà dels centres de formació professional de Barcelona.

El projecte té per objectiu dotar de majors competències laborals, lingüístiques, culturals i personals, als joves graduats/des en formació professional per a facilitar-hi la seva imminent entrada al mercat laboral.

Llegir més: ERASMUS+ Formació Professional

MetròpolisFPlab

MetròpolisFPlab és un projecte d’innovació impulsat per l’Agència Metropolitana de Desenvolupament Econòmic de l'AMB i la Fundació BCN Formació Professional, amb l’objectiu de posar en valor el talent de l’alumnat de formació professional, apropant-lo al mercat laboral, potenciant l’adquisició de competències clau i fomentant la seva inserció laboral, a través de la metodologia d’innovació oberta en un entorn real.

El  projecte compta també amb el suport del SOC en el marc dels programes de suport al desenvolupament. local

MetròpolisFPlab vol esdevenir un punt de trobada entre empreses i centres educatius de formació professional, amb l’objectiu de generar valor econòmic, social i cultural al territori metropolità.

Llegir més: MetròpolisFPlab

Aula Empresa. Simulació per al foment de competències clau a l'FP

Convocatòria d’ajuts per a l’aplicació del programa SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives) dels instituts i centres d’FP de la ciutat de Barcelona, curs 2018-19

La present convocatòria té com a objecte donar suport, a través d’ajuts econòmics, als instituts i centres d’FP de la ciutat de Barcelona que considerin d’interès l’aplicació de la metodologia SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives) en els cicles formatius on es pot integrar preferentment la metodologia.

Adjunts:
Bases Aula Empresa2018-19.pdf[ ]420 Kb