L'FP a Healthio 2017

La Fundació BCN FP, en col·laboració amb Fira de Barcelona, va promoure l'assistència  de prop de 100 alumnes de cicles de sanitat i serveis socioculturals i a la comunitat i de 50 professors d'FP al primer saló d’innovació en salut Healthio celebrat del 3 al 5 de maig de 2017 al Palau de Congressos de Montjuïc de Fira Barcelona.

L’esdeveniment va aconseguir reunir pa­cients, professionals sanitaris, enginyers i empreses vinculades a la innovació en l’àmbit de la salut per compartir els seus coneixements. Es van mostrar solucions a les necessitats d’avui dia en el benestar, la medicina personalitzada, les malalties cròniques i l’envelliment, també es van presentar les darreres innovacions en genòmica, wearables, salut digital, robòtica, aparells mèdics i bioimpressió en 3D.

Apropar l’FP a les empreses innovadores en salut i cura de les persones és clau per formar el talent del futur

Video tv3 Una impressora 3D per fer una simulació d'operació a Helthio.

fotos helthio