La Fundació ponent a la Jornada Indústria 4.0 impulsada per l'Ajuntament Tarragona

La Fundació BCN Formació Professional va participar ahir a la Jornada ‘Indústria 4.0. La revolució econòmica des de la indústria’,  a la Sala Eutyches del Palau de Congressos, amb l’assistència de prop de 150 empresaris i tècnics.

La jornada, adreçada especialment a les petites i mitjanes empreses del territori per explicar l’abast del nou paradigma industrial i les seves implicacions en l’àmbit de la formació, estava organitzada per l’Ajuntament de Tarragona, a través de Tarragona Impulsa, i l’APEMTA (Associació Provincial d'Empresaris del Metall de la Província de Tarragona), a més de comptar amb la col·laboració d’EURECAT, ACCIÓ, PIMEC, Port de Tarragona, Izertis i Festo.

La directora, Montse Blanes, va exposar les principals conclusions i reptes de l’estudi: Els sectors emergents i la FP a la Regió Metropolitana de Barcelona. Sector indústria 4.0. i va destacar tasca de la Taula Sectorial de Formació industrial.

20170216 131019