Taula de treball Escola Segona Oportunitat

La Fundació BCN Formació Professional coordina la Taula de treball Escola de Segona Oportunitat, model Barcelona, que promou l’Ajuntament de Barcelona amb la participació d’entitats socials, administració educativa i laboral.

La primera reunió de la taula de treball, va tenir lloc el dijous 9 de febrer, a la seu de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, presidida pel Comissionat d’Educació i Universitats, Miquel Àngel Essomba, acompanyat per representants de l’àrea de Joventut, Barcelona Activa i Fundació BCN Formació Professional de l’Ajuntament de Barcelona i del Consorci d’Educació de Barcelona, ha comptat amb la participació de 29 persones de 14 entitats socials de la ciutat de Barcelona i del seu entorn metropolità.