Resolució de la 7a edició del Pla de mesures Innovació a l'FP, curs 2017-18

Durant la segona primera quinzena de març, s’ha resolt la concessió d’ajuts econòmics a projectes d’innovació presentats a la convocatòria del Pla de mesures innovació a l’FP, curs 2017-18.

Les comissions d’avaluació, segons l’àmbit territorial, han estat integrades per representants de: l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, Consorci d’Educació de Barcelona, Departament d’Ensenyament, Àrea Metropolitana de Barcelona, Diputació de Barcelona i Fundació BCN Formació Professional.

Enguany, s’han presentat un total de 99 projectes, 50 corresponents a la ciutat de Barcelona, 20 a l’Àrea Metropolitana de Barcelona i 29 a la demarcació de Barcelona (excepte l’AMB), la qual cosa indica la predisposició i voluntat per part dels centres d’FP a seguir treballant en aquesta línia d’innovació educativa i en apostar per projectes que atorguen valor afegit i qualitat al sistema de Formació Professional.

D'aquests projectes presentats, 44 s'han resolt favorablement: 10 de l'AMB, 12 de la Diputació de Barcelona (a excepció de l'àmbit territorial de l'AMB) i 22 de Barcelona ciutat.

La tipologia de projectes resolts favorablement és molt variada: Planificació del tractament de radioteràpia del malalt oncològic, simulacre en un incident de múltiples victimes, d'innovació alimentària, projectes de foment de l'orientació educativa, espai per a la càrrega de dispositius mòbils amb energia solar fotovoltaica, etc. en són clars exemples.

Aviat podreu consultar els projectes resolts favorablement a la nostra web del Pla de mesures Innovació a l'FP.