Vine al Saló de l'Ensenyament i al Saló de l'Ocupació Juvenil

Aquests dies la Fundació BCN Formació Professional està present a la 29a edició del Saló de l’Ensenyament 2018 i al 1er Saló de l'Ocupació Juvenil organitzat per Barcelona Activa i l'àrea de Joventut de l'Ajuntament de Barcelona.

Presentem la nova Guia d’FP 2018-2019 de Barcelona i de l’Àrea Metropolitana de Barcelona i col·laborem en la Fira Internacional d'Empreses Simulades de  la Fundació Inform.

Ens trobareu a l’espai CONEIX i avui a l’espai COMPARTEIX hem parlat de Sector econòmics emergents i ocupabilitat a l’FP, però demà a l’espai SALTA presentem un track sobre indústria 4.0 i a l’espai COMPARTEIX parlarem de Mobilitat internacional.

Us hi esperem!!