Acte de signatura dels convenis PFI 2017-2018

El 19 de gener de 2018, al saló de cròniques de l’Ajuntament de Barcelona, es va formalitzar la relació de col·laboració entre la Fundació BCN Formació Professional i l’Ajuntament de Barcelona amb els 15 centres educatius i entitats socials de la ciutat que imparteixen els 22 Programes de Formació i Inserció (PFI) cofinançats per l’Ajuntament de Barcelona, en el marc del Pla 16-19 i d’acord amb la mesura de govern Impuls al projecte educatiu de ciutat: per fer de Barcelona una capital de la innovació pedagògica, aprovada al febrer del 2016 per la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports.

L’acte va estar presidit per la tinenta d’alcaldia de Drets Socials, Laia Ortiz, el comissionat d’Educació i Universitat de l’Ajuntament de Barcelona, Miquel Àngel Essomba, i el vicepresident de la Fundació BCN Formació Professional, Pere Fàbregues.

El consistori aposta per millorar l’èxit educatiu dels i les joves de 16 a 21 anys que no han graduat en l’ESO i treballa una estratègia comuna i compartida amb les entitats per l’equitat educativa i la millora d’oportunitats dels joves a fi efecte d’aconseguir que l’educació sigui un dret per a tothom al llarg de la vida i digne.

Nota de premsa Ajuntament de Barcelona

salo croniques web