Sessions Informatives per a centres d'FP sobre l'ampliació de la Fundació a l'àmbit territorial AMB

La Fundació BCN Formació Professional celebrarà dos sessions informatives el dijous 30 de novembre destinada a centres d’FP i Ajuntaments de l’AMB.

L’objectiu d’aquestes sessions informatives és comunicar l’ampliació d’àrea de treball i prestació de serveis de la Fundació BCN Formació Professional. Aquest àmbit de treball passa, gràcies a la col·laboració amb l’AMB, de la ciutat de Barcelona a la totalitat de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Aquesta ampliació d’àmbit territorial de treball suposa que els centres d'FP potencialment usuaris de la nostra Fundació passen a ser tots els compresos al territori l'AMB. A la sessió informativa a la qual us convoquem, volem informar-vos dels recursos i serveis als que podreu tenir accés, a partir del 2018, centres, professorat i alumnat.

A partir dels següents enllaços uns podeu inscriure a les sessions: