Celebrem els 10 anys de la Fundació BCN Formació Professional

Us convidem a assistir el proper dia 23 de novembre a l'acte de celebració dels 10 anys de la Fundació BCN Formació Professional.

Durant l'acte, gaudirem d’una ponència marc sobre el present i futur de l’educació, l'aprenentatge al llarg de la vida i el món del treball. També tindrem l'oportunitat de reflexionar sobre els reptes que ens plantegem des de la Formació Professional, fruit del treball realitzat des de la Fundació amb la col·laboració de diversos experts al llarg d’aquest any 2017.

Tanmateix tindrem l’ocasió de visualitzar un vídeo resum de l’activitat de la Fundació al llarg d’aquests 10 anys, i finalment, procedirem a l’atorgament del Premi Daniel Resines.

Per concloure l'acte, compartirem tots plegats un petit refrigeri.

Us hi esperem!

23 Novembre 2017 11:00 - 14:00