Nova convocatòria d’ajuts “ENTRA AL CIRCUIT DE LA INNOVACIÓ AMB L’FP”, curs 2017-18, dirigida als centres d’FP de la ciutat de Barcelona.
El projecte “Entra al Circuit de la innovació amb l’FP” neix arrel de la col·laboració entre la Fundació BCN Formació Professional i el Circuit de Barcelona-Catalunya amb l’objectiu principal de visibilitzar el talent de l’FP.
Aquesta convocatòria s’adreça a tots els cicles formatius dels centres i/o instituts que imparteixen ensenyaments de Formació Professional (ensenyaments específics, artístics i esportius ) de la ciutat de Barcelona i té per objecte fomentar la millora i la qualitat de la formació professional a través de processos d’innovació oberta entre el Circuit de Barcelona-Catalunya i els centres d’FP de la ciutat de Barcelona.

Esperem que us animeu a participar!!

Més informació aquí