Visita Bcn Industry Week 2017

Aquest a segona edició de 2017 Fira de Barcelona ha agrupat 8 salons industrials en un mateix expai (Expoquímia, Eurosurfas, Equiplast, IoT Solutions World Congress i In(3D)ustry en el marc de la Barcelona Industry Week que va tenir lloc del 2 al 6 d’octubre de 2017 amb un èxit important de participants, posicionat BCN com a capital de la indústria 4.0.

Gràcies a Fira de Barcelona per facilitar la connexió entre el món empresarial i l’educatiu, la indústria 4.0 necessitarà també del talent de l’FP.

IN3dustry 2017