Mobilitat internacional a Finlàndia

La Fundació BCN Formació Professional ha participat en el projecte InnovECVET (ERASMUS +)  impulsat per Xarxa FP, a Rovaniemi  Lappi (Finlàndia) del 24 al 29 de setembre de 2017.

InnovECVET  respon a la voluntat i compromís d’involucrar als centres d’FP en processos d’innovació presents a d’altres realitats educatives europees. En aquest projecte hem pogut aprendre i analitzar l’FP a Finlàndia, un sistema innovador i disruptiu amb una important reforma educativa en marxa i un sistema de transferència de crèdits (ECVET) que permet l’aplicació al nostre país.

Aquesta mobilitat internacional ha estat integrada per 17 participants entre directors, responsables de mobilitat internacional i docents de 14 centres d’FP de Reus, Madrid, Alcoi, i Barcelona, ha resultat una molt bona experiència professional i personal per a totes i tots els integrants.

IMG 20170926 112745