Butlletí UGT: Estudi de les Competències Clau en la Formació Professional

El butlletí de juny d'UGT presenta un article sobre l'Estudi de les Competències Claus en la Formació Professional  on a més de presentar un marc de referència en matèria de competències claus de forma entenedora i rigorosa, es presenta el resultats de l'enquesta  que es va realitzar a través de la FeSP, sector educació, i l'IMEB del Consorci  d'Educació de Barcelona i la mateixa Fundació BCN Formació Professional.

L'article evidencia la importància de formar al jovent en competències claus i transversals per desenvolupar les habilitats que els permetin treballar en ocupacions que encara no existeixen. La flexibilitat, la iniciativa personal, la responsabilitat, l'autoavaluació, la creativitat i la comunicació lingüística en llengües seran algunes de les competències imprescindibles per a garantir la inserció de les generacions futures. És a través de l'educació i la formació que cal garantir l'aprenentatge d'aquestes competències si volem afavorir una societat cohesionada, equitativa i competitiva.

Us podeu descarregar l'article clicant aquí

Imatge Article UGT