Notícies

La Fundació BCN Formació Professional celebrarà dos sessions informatives el dijous 30 de novembre destinada a centres d’FP i Ajuntaments de l’AMB.

L’objectiu d’aquestes sessions informatives és comunicar l’ampliació d’àrea de treball i prestació de serveis de la Fundació BCN Formació Professional. Aquest àmbit de treball passa, gràcies a la col·laboració amb l’AMB, de la ciutat de Barcelona a la totalitat de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Aquesta ampliació d’àmbit territorial de treball suposa que els centres d'FP potencialment usuaris de la nostra Fundació passen a ser tots els compresos al territori l'AMB. A la sessió informativa a la qual us convoquem, volem informar-vos dels recursos i serveis als que podreu tenir accés, a partir del 2018, centres, professorat i alumnat.

Llegir més: Sessions Informatives per a centres d'FP sobre l'ampliació de la Fundació a l'àmbit territorial AMB

Es presenta l'estudi "Estat de l'FP Inicial a l'AMB"

El 15 de novembre es va presentar l’estudi La Formació Professional Inicial a l’AMB a les instal·lacions Gornal Activa (L'H). L'estudi, desenvolupat per la Fundació BCN Formació professional sota encàrrec de l'AMB, aborden indicadors de mobilitat d’alumnat d’FP inicial intermunicipal i s’identifiquen i detallen els perfils professionals associats a l’FP més buscats. Aquests perfils s’han detectat i desenvolupat en col·laboració amb Serveis Locals d’Ocupació, Centres Formatius, Agents socials i àrees d’Educació i Promoció econòmica de municipis de l’AMB.

Llegir més: Es presenta l'estudi "Estat de l'FP Inicial a l'AMB"

Celebrem els 10 anys de la Fundació BCN Formació Professional

Us convidem a assistir el proper dia 23 de novembre a l'acte de celebració dels 10 anys de la Fundació BCN Formació Professional.

Durant l'acte, gaudirem d’una ponència marc sobre el present i futur de l’educació, l'aprenentatge al llarg de la vida i el món del treball. També tindrem l'oportunitat de reflexionar sobre els reptes que ens plantegem des de la Formació Professional, fruit del treball realitzat des de la Fundació amb la col·laboració de diversos experts al llarg d’aquest any 2017.

Tanmateix tindrem l’ocasió de visualitzar un vídeo resum de l’activitat de la Fundació al llarg d’aquests 10 anys, i finalment, procedirem a l’atorgament del Premi Daniel Resines.

Per concloure l'acte, compartirem tots plegats un petit refrigeri.

Us hi esperem!

Llegir més: Celebrem els 10 anys de la Fundació BCN Formació Professional

Nova convocatòria d’ajuts “ENTRA AL CIRCUIT DE LA INNOVACIÓ AMB L’FP”, curs 2017-18, dirigida als centres d’FP de la ciutat de Barcelona.
El projecte “Entra al Circuit de la innovació amb l’FP” neix arrel de la col·laboració entre la Fundació BCN Formació Professional i el Circuit de Barcelona-Catalunya amb l’objectiu principal de visibilitzar el talent de l’FP.
Aquesta convocatòria s’adreça a tots els cicles formatius dels centres i/o instituts que imparteixen ensenyaments de Formació Professional (ensenyaments específics, artístics i esportius ) de la ciutat de Barcelona i té per objecte fomentar la millora i la qualitat de la formació professional a través de processos d’innovació oberta entre el Circuit de Barcelona-Catalunya i els centres d’FP de la ciutat de Barcelona.

Esperem que us animeu a participar!!

Llegir més: Nova convocatòria d’ajuts “ENTRA AL CIRCUIT DE LA INNOVACIÓ AMB L’FP”, curs 2017-18

Visita Bcn Industry Week 2017

Aquest a segona edició de 2017 Fira de Barcelona ha agrupat 8 salons industrials en un mateix expai (Expoquímia, Eurosurfas, Equiplast, IoT Solutions World Congress i In(3D)ustry en el marc de la Barcelona Industry Week que va tenir lloc del 2 al 6 d’octubre de 2017 amb un èxit important de participants, posicionat BCN com a capital de la indústria 4.0.

Llegir més: Visita Bcn Industry Week 2017