Participem a les IV Jornades d'emprenedoria de l'Ins Poblenou

Per quart any consecutiu, l'Institut Poblenou ECAIB de Barcelona organitza les IV Jornades d'emprenedoria i tècnicques al llarg d'aquesta setmana (20, 21, 22 i 23 de febrer).

Des de la Fundació hi serem i participarem amb la presentació dels Premis FPemprèn

Llegir més: Participem a les IV Jornades d'emprenedoria de l'Ins Poblenou

La Fundació BCN Formació Professional va participar ahir a la Jornada ‘Indústria 4.0. La revolució econòmica des de la indústria’,  a la Sala Eutyches del Palau de Congressos, amb l’assistència de prop de 150 empresaris i tècnics.

La jornada, adreçada especialment a les petites i mitjanes empreses del territori per explicar l’abast del nou paradigma industrial i les seves implicacions en l’àmbit de la formació, estava organitzada per l’Ajuntament de Tarragona, a través de Tarragona Impulsa, i l’APEMTA (Associació Provincial d'Empresaris del Metall de la Província de Tarragona), a més de comptar amb la col

Llegir més: La Fundació ponent a la Jornada Indústria 4.0 impulsada per l'Ajuntament Tarragona

Observatori de bones pràctiques d'innovació a l'FP

Consulta tots els projectes resolts favorablement al llarg de les 6 edicions del Pla de mesures INNOVACIÓ A L'FP, el qual té per objecte premiar projectes educatius de caire innovador.

La tipologia és molt diversa, des de projectes que promouen l’autosostenibilitat energètica dels edificis, pròtesis dentals a l’abast de la ciutadania, la implementació de la metodologia Flipped classroom al centre, la investigació i recerca en tècniques culinàries, fins a l’experimentació en proves mèdiques.

Aquí trobaràs l'Observatori de bones pràctiques en matèria d'innovació a la formació professional.

Llegir més: Observatori de bones pràctiques d'innovació a l'FP

Taula de treball Escola Segona Oportunitat

La Fundació BCN Formació Professional coordina la Taula de treball Escola de Segona Oportunitat, model Barcelona, que promou l’Ajuntament de Barcelona amb la participació d’entitats socials, administració educativa i laboral.

La primera reunió de la taula de treball, va tenir lloc el dijous 9 de febrer, a la seu de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, presidida pel Comissionat d’Educació i Universitats, Miquel Àngel Essomba, acompanyat per representants de l’àrea de Joventut, Barcelona Activa i Fundació BCN Formació Professional de l’Ajuntament de Barcelona i del Consorci d’Educació de Barcelona, ha comptat amb la participació de 29 persones de 14 entitats socials de la ciutat de Barcelona i del seu entorn metropolità.

Llegir més: Taula de treball Escola Segona Oportunitat