Oferta formativa FP industrial_TSFI

La Taula sectorial de Formació Industrial (TSFI), compromesa amb la industria i la formació professional, ha elaborat un document amb tota l'oferta formativa que s'imparteix a les quatre comarques més industrials de Barcelona i la seva àrea metropolitana.

Hi ha demanda laboral al sector de la indústria i calen treballadors qualificats per donar resposta a les necessitats de les empreses.

Actualment l’FP et permet aprendre i treballar alhora per tal de tenir una carrera d’èxit en què pots progressar en la indústria. Si vols garantia de futur no ho dubtis i estudia FP i no oblidis que la formació serà clau al llarg de tota la teva vida professional!

Llegir més: Oferta formativa FP industrial_TSFI

Simulació per al foment de competències clau a l'FP. Learning by doing

Convocatòria d’ajuts per a l’aplicació del programa SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives) dels instituts i centres d’FP de la ciutat de Barcelona, curs 2017-18

La Fundació BCN Formació Professional obre la nova convocatòria d'ajuts que té com a objecte donar suport, a través d’ajuts econòmics, als instituts i centres d’FP de la ciutat de Barcelona que considerin d’interès l’aplicació de la metodologia SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives) en els cicles formatius on es pot integrar preferentment la metodologia (indicats a les bases).

Per a més informació del projecte consulta aquí.

Llegir més: Simulació per al foment de competències clau a l'FP. Learning by doing

L'FP a Healthio 2017

La Fundació BCN FP, en col·laboració amb Fira de Barcelona, va promoure l'assistència  de prop de 100 alumnes de cicles de sanitat i serveis socioculturals i a la comunitat i de 50 professors d'FP al primer saló d’innovació en salut Healthio celebrat del 3 al 5 de maig de 2017 al Palau de Congressos de Montjuïc de Fira Barcelona.

L’esdeveniment va aconseguir reunir pa­cients, professionals sanitaris, enginyers i empreses vinculades a la innovació en l’àmbit de la salut per compartir els seus coneixements. Es van mostrar solucions a les necessitats d’avui dia en el benestar, la medicina personalitzada, les malalties cròniques i l’envelliment, també es van presentar les darreres innovacions en genòmica, wearables, salut digital, robòtica, aparells mèdics i bioimpressió en 3D.

Apropar l’FP a les empreses innovadores en salut i cura de les persones és clau per formar el talent del futur

Video tv3 Una impressora 3D per fer una simulació d'operació a Helthio.

Llegir més: L'FP a Healthio 2017

La Formació Professional a Helthio 2017

La Fundació, en col·laboració amb Fira de Barcelona, va promoure l'assistència de prop de 100 alumnes de cicles de sanitat i serveis socioculturals i a la comunitat i de 50 professors d'FP, al primer saló d’innovació en salut Healthio celebrat del 3 al 5 de maig al Palau de Congressos del recinte de Montjuïc de Fira Barcelona.

Video tv3 Una impressora 3D per fer una simulació d'operació a Helthio.

Llegir més: La Formació Professional a Helthio 2017

Recta final del Port Innova. Els 5 equips finalistes

Ja coneixem els 5 equips finalistes del Port Innova!

El passat 26 d’abril es van presentar els 14 projectes dels equips que han participat a l’acceleradora de projectes del Port Innova.
5 equips són els que presentaran el seu projecte a la final, que tindrà lloc al Biz Barcelona, saló de l’emprenedor.

Els equips finalistes són:
1. Repte d’ADIF: INS Ausiàs March amb la idea “App planificación mensual ADIF Port”
2. Repte del Port de Barcelona: Escola Pia Diputació amb “NEUR, la boia ovalada”
3.

Llegir més: Recta final del Port Innova. Els 5 equips finalistes