9a edició Premis FPemprèn

El 20 de juny, va tenir lloc l’acte de lliurament de premis de la 9a edició dels PREMIS FPEMPRÈN amb el suport de l’Àrea Metropolitana de Barcelona i Social Business City Barcelona.

L’acte va estar presidit pel Sr. Pere Fàbregas, president en funcions de la Fundació BCN Formació Professiona, pel Sr. Hèctor Santcovsky, director de Desenvolupament Social i Econòmic de l’Àrea Metropolitana de Barcelona i pel Sr. Miquel Àngel Essomba, comissionat d’Educació, Infància i Joventut de l’Ajuntament de Barcelona i patró de la Fundació BCN Formació Professional.

Llegir més: 9a edició Premis FPemprèn

Jornada Ocupació i Indústria 4.0

Des de la Taula Sectorial de Formació Industrial  (TSFI) impulsada per la Fundació BCN Formació Professional, treballem pel foment de les vocacions industrials, l’impuls de la innovació i la promoció de l’FP industrial.

La indústria 4.0 necessita talent i no en troba, manquen joves, i sobretot dones, en cicles formatius de l’àmbit industrial; sector que genera ocupació de qualitat i estable però que requereix de professionals tècnics qualificats.

Si et dediques a l’orientació laboral i/o busques una ocupació amb futur, et convidem a venir a l’Espai de Networking sobre Indústria 4.

Llegir més: Jornada Ocupació i Indústria 4.0

Taula Sectorial de Formació Industrial 2018

La Taula sectorial de Formació industrial (TSFI) va reunir, el 12 de juny de 2018, les quatre comissions de treball en dues sessions:

· Comissions de treball de vocacions industrials i orientació professional (9.30-12h)
· Comissions de treball de sistemes industrials I4.0 i coordinació territorial (12.30h-14h)

A la primera sessió es van presentar informació dels cicles industrials de l’Anuari de l’FP a Barcelona i AMB 2017, elaborat per l’Observatori de la Fundació BCN Formació Professional, que van fer palesa la  urgència i necessitat de fomentar vocacions industrials, sobretot entre les dones, per donar resposta a les necessitats de les empreses industrials i del sector TIC.

Llegir més: Taula Sectorial de Formació Industrial 2018

Presentació de l'Anuari de la FP a Barcelona i l'AMB 2017

Des de la Fundació BCN Formació Professional us convidem a la presentació de l'Anuari de la FP a Barcelona i l'AMB 2017.

Places limitades.

Llegir més: Presentació de l'Anuari de la FP a Barcelona i l'AMB 2017

Nova convocatòria d'ajuts Aula Empresa

Convocatòria d’ajuts per a l’aplicació del programa SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives) dels instituts i centres d’FP de la ciutat de Barcelona, curs 2018-19

L'Aula Empresa té com a objecte donar suport, a través d’ajuts econòmics, als instituts i centres d’FP de la ciutat de Barcelona que considerin d’interès l’aplicació de la metodologia SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives) en els cicles formatius on es pot integrar preferentment la metodologia.

Per a més informació, aquí.

Llegir més: Nova convocatòria d'ajuts Aula Empresa