Estudiant

Si ets un ESTUDIANT FP matriculat en un dels Centres o Instituts de BARCELONA, tindràs la possibilitat d'optar a:

• Una BECA per a realitzar una estada a l'estranger, on realitzaràs les teves pràctiques en empresa (FCT) en una de les ciutats europees de Xarxa FP www.xarxafp.org (consulta amb el teu centre o institut).
  • Premis FPemprèn per a reconèixer els millors projectes empresarials dels estudiants de grau mitjà i grau superior de Barcelona, amb premis econòmics, tecnològics i de formació.
  • Borsa de treball, només amb ofertes per a titulats en Formació Professional, en empreses de l'àrea metropolitana de Barcelona (AMB) dels millors portals d'intermediació on-line.
  • Una Beca-Empresa per a realitzar la teva FP en alternança amb l'empresa, el que et permetrà assolir experiència professional, acumular currículum i ingressar un ajut de 400€ al mes (aquest programa està supeditat a la demanda empresarial i no inclou totes les especialitats, consultar al teu centre o institut).

Si vols ESTUDIAR FP a BARCELONA, tens un conjunt de recursos a la teva disposició amb la informació i l'assessorament sobre les més de 175 especialitats diferents que t'ofereix la ciutat en els seus 93 centres públics, concertats i privats.

Consulta les Sortides professionals

Picotgrama Empresa

I si tens una EXPERIÈNCIA LABORAL dilatada en algun sector professional, pots demanar pel Servei d'Assessorament al teu centre o institut per fer una anàlisi de les teves competències, reconèixer quines tens assolides i valorar amb tu el teu itinerari professional més adequat per acreditar títol d'FP.

Consulta a:

Si ets un ESTUDIANT FP matriculat en un dels Centres o Instituts de BARCELONA, tindràs la possibilitat d’optar a:

• Una BECA per a realitzar una estada a l’estranger, on realitzaràs les teves pràctiques en empresa (FCT) en una de les ciutats europees de Xarxa FP  www.xarxafp.org  (consulta amb el teu centre o institut).

• Premis FPempren per a reconèixer els tres millors projectes empresarials dels estudiants de grau superior de Barcelona, amb premis econòmics, tecnològics i de formació.

• Borsa de treball, només amb ofertes per a titulats en Formació Professional, en empreses de l’àrea metropolitana de Barcelona (AMB) dels millors portals d’intermediació on-line.

• Una Beca-Empresa per a realitzar la teva FP en alternança amb l’empresa, el que et permetrà assolir experiència professional, acumular currículum i ingressar un ajut de 400€ al mes (aquest programa està supeditat a la demanda empresarial i no inclou totes les especialitats, consultar al teu centre o institut).