La Fundació BCN Formació Professional també treballa a la resta d'AMB

Des de gener de 2018 la Fundació amplia el seu àmbit de treball a tota l’Àrea Metropolitana de Barcelona a través d’un acord amb l’AMB. Mitjançant aquest acord la Fundació passa a prestar els seus serveis i orientar els seus productes a totes els centres, alumnes i professorat d’FP de l’AMB.

La Fundació es suma així  a altres administracions i agents que porten a terme  la tasca de potenciar, millorar i promoure una educació professionalitzadora de qualitat en aquest territori.

En aquest secció del nostre web podreu seguir i consultar quines actuacions i projectes realitza la Fundació en aquest àmbit territorial específic. Per a qualsevol consulta en aquest aaspecte, si us plau, contacteu amb Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Amb el recolçament i col·laboració de:

AMB logo imatge gran

La Fundació BCN Formació Professional celebrarà dos sessions informatives el dijous 30 de novembre destinada a centres d’FP i Ajuntaments de l’AMB.

L’objectiu d’aquestes sessions informatives és comunicar l’ampliació d’àrea de treball i prestació de serveis de la Fundació BCN Formació Professional. Aquest àmbit de treball passa, gràcies a la col·laboració amb l’AMB, de la ciutat de Barcelona a la totalitat de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Aquesta ampliació d’àmbit territorial de treball suposa que els centres d'FP potencialment usuaris de la nostra Fundació passen a ser tots els compresos al territori l'AMB. A la sessió informativa a la qual us convoquem, volem informar-vos dels recursos i serveis als que podreu tenir accés, a partir del 2018, centres, professorat i alumnat.

Llegir més: Sessions Informatives per a centres d'FP sobre l'ampliació de la Fundació a l'àmbit territorial AMB

Estudi "Estat de l'FP a l'AMB"

La Fundació BCN Formació Professional ha desenvolupat, per encàrrec de l’AMB, l’estudi “Estat de la Formació Professional inical a l’Àrea Metropolita de Barcelona”, en que s’aborden indicadors estructurals del sistema d’FP i teixit econòmic de l’AMB, s’aborden indicadors de mobilitat d’alumnat d’FP inicial intermunicipal i s’identifiquen i detallen els perfils professionals associats a l’FP més buscats. Aquests perfils s’han detectat i desenvolupat en col·laboració amb Serveis Locals d’Ocupació, Centres Formatius, Agents socials i àrees d’Educació i Promoció econòmica de municipis de l’AMB.

Aquest és la primera iniciativa d’una sèrie de col·laboracions que Fundació i AMB emprendran conjuntament per expandir l’àmbit territorial d’acció de la Fundació de Barcelona ciutat a la totalitat de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Llegir més: Estudi "Estat de l'FP a l'AMB"